راهکاری برای حل مشکلات تولید تئاتر/ هنرمندان نیاز به مشاوره دارند


شهاب‌الدین حسین‌پور کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار مهر گفت: چندی است که یک مؤسسه فرهنگی و هنری را تأسیس و راه‌اندازی کرده‌ام. بعد از راه‌اندازی مؤسسه طرح مرکز مشاوره هنرمندان ایران را بر اساس آسیب‌شناسی فضای هنری موجود و همچنین احساس نیازی که وجود داشت، ارائه دادم.

وی ادامه داد: این طرح با کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و مجوزهای لازم را دریافت کرد.

حسین‌پور با بیان اینکه اولین مرکز مشاوره هنرمندان ایران را تأسیس کردم، اظهار کرد: جای خالی این مرکز در فضای هنر ایران احساس می‌شد.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه خدمات این مرکز مشاوره به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، درباره بخش‌های مختلف مدنظر مرکز توضیح داد: در مرکز مشاوره هنرمندان ایران در خصوص امور مختلف از جمله تهیه و تولید، هنری، بین‌الملل، استعدادیابی کودک و نوجوان، حقوقی، روانشناسی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، اقتصادی و برندسازی مشاوره داده می‌شود.

وی یادآور شد: در این مرکز از کارشناسان با تجربه و خلاق دعوت شده تا در زمینه‌های مختلف به هنرمندان متقاضی مشاوره بدهند.

حسین‌پور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه مرکز مشاوره هنرمندان ایران از ابتدای آذر سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند، تأکید کرد: تلاش کردیم در این مرکز فضای امنی را ایجاد کنیم تا هنرمندان برای حل مشکلات و همچنین برنامه‌ریزی و داشتن چشم‌اندازی روشن در خصوص بحث‌های مختلف فعالیت خود از مشاوره کارشناسان معتبر بهره‌مند شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *