بین الملل

بسیاری از مواقع، خلاقیت از محدودیت، تغییر از نارضایتی و تولید از نیاز ریشه می‌گیرد. دغدغه و فلسفه‏ی اولیه تأسیس کمپانی بین‏المللی فرهنگ و هنر هم از همین کمبودها و نیاز جامعه شکل گرفته و به هدف تغییر در الگوهای آموزشی و نوع نگاه به مقوله آموزش شروع به کار خواهد کرد و انگیزه اصلی‌اش برطرف کردن کمبودهای موجود در اصول آموزشی است؛ کمبودهایی که در سیستم‌های آموزشی و آکادمیک ما، نسل به نسل، ضعف شمرده می‌شود؛ همچون کم‌توجهی و عدم عمل‌‌گرایی به پژوهش و کارهای تحقیقاتی – تحلیلی، پایین بودن سطح فرهنگِ کار گروهی که به کم‌توانی در این امر منجر شده، پایین بودن سقف آرزوها و کاهش جاه‌طلبی در پیشرفت‌های حرفه‌ای و ضعف در رفتار حرفه‌ای که همه و همه حلقه‌های گمشده زنجیره آموزشی کشور ماست.از همین رو کمپانی بین‏المللی فرهنگ و هنر خواهد ‌کوشید تا در ایجاد تغییر و تحول در امور آموزشی و همچنین پرورش نیروهای متخصص و پویا پیشرو باشد. بنابراین همه تصمیمات خود را با تحقیق و مخاطب‏شناسی انجام می‌دهد تا شاید سقف آرزوهای نسلی که علاقه‌مند به دویدن و رسیدن است را آماده رقابت‌، پیشرفت و رسیدن به رویاهای‏شان کند، رویاهایی که هر روز بزرگ‏تر می‌شوند.

بدون شک هر مجموعه‌ای از اهداف خود رنگ و هویت می‌گیرد و کمپانی بین‏المللی فرهنگ و هنر هم با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود نفس می‌کشد. مهمترین هدف این کمپانی، رشد و کمک به بالا رفتن سطح آگاهی و دانش افراد، کارآفرینی، ساخت و تولید محصولات Entertainment و تبلیغات در سطح جهانی، توسعه کمپانی در سطح بین‌الملل، و برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی و ایجاد تغییر در روش‌ها و کیفیت‌های آموزشی است که برای رسیدن به آن، اهداف زیر را در نظر گرفته‌ایم:

  • تربیت و تشکیل گروه‌های اجرایی توانمند
  • تربیت و تشکیل گروه‌های تحقیقاتی و پژوهشی
  • تکمیل آموزه‌های کلاسیک دانشگاه و سایر مراکز آموزش عالی
  • پرورش اساتید و هنرآموزان رشته‏های هنری
  • برگزاری تورهای آموزشی
  • بستر سازی برای تولید محصولات بر پایه  Entertainment
  • کارآفرینی و ایجاد بستر اشتغال‌زایی

برقراری ارتباط با مدارس هنرهای کلاسیک، دیجیتال و کامپیوتر و گرافیک دنیا و دعوت از مدرسین آن‏ها جهت تدریس در کمپانی بین‏المللی فرهنگ و هنر

انجام پروژه‌های بین‌المللی این کمپانی شامل بخش های مختلفی است که به اختصار شرحی از آن در ادامه ذکر می شود.

  • مرکز آموزش بین المللی هنر
  • مرکز مشاوره فرهنگی و هنری
  • مرکز تخصصی استعداد یابی کودکان و نوجوانان
  • اولین مرکز تخصصی تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات فرهنگی و هنری
  • مرکز تهیه و تولید محصولات فرهنگی و هنری
  • مرکز برگزاری همایش ها، سمینار ها و جشنواره های فرهنگی و هنری
  • مرکز تحقیقاتی در راستای اجرای طرح های پژوهشی در حوزه فرهنگی، هنری، اجتماعی و تاریخی
  • طراحی، ساخت و راه اندازی مراکز فرهنگی و هنری