تئاتر و موسیقی صاحب فستیوال مجازی می‌شود/ یک رویداد ملی


شهاب‌الدین حسین پور کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه تئاتر با توجه به شرایط کرونایی موجود، همراه رضا دادویی و مازیار رضاخانی و با هدف ایجاد فضایی برای اشتغال زایی جوانان، امیدبخشی به هنرمندان و جامعه و همچنن فاصله گرفتن از رخوت کرونایی موجود، طرح برگزاری فستیوالی را در فضای مجازی شکل دادیم که در ۲ حوزه تئاتر و موسیقی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است فستیوال مجازی تئاتر و موسیقی از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «هفت آینه میترا» و در نیمه دوم سال جاری برگزار شود، افزود: دکتر رضا دادویی رئیس بخش موسیقی و مازیار رضاخانی رئیس بخش تئاتر و من نیز به عنوان مدیر اجرایی فستیوال فعالیت خواهیم کرد.

این هنرمند تئاتر با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور مساعدت برای برگزاری این فستیوال را داده است، اظهار کرد: فستیوال مجازی تئاتر و موسیقی به صورت ملی برگزار خواهد شد و برای برگزاری این رویداد به دنبال جذب حمایت نهادهای دولتی و خصوصی هستیم.

حسین پور درباره فراخوان نخستین دوره فستیوال مجازی تئاتر و موسیقی، تأکید کرد: از ابتدای سال جاری و طی جلسات متعدد در حال تدوین فراخوان فستیوال هستیم تا تمامی نکات بدون نقص مدنظر قرار گیرند ولی نباید این مهم را فراموش کرد چون اولین دوره ای است که چنین رویدادی برگزار می‌شود، ما نیز در حال بررسی‌های لازم برای رسیدن به روندی درست و دقیق برای برگزاری فستیوال هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ما با توجه به پروتکل‌های بهداشتی وزارت ارشاد که در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعلام شده اند، شکل و شیوه برگزاری فستیوال مجازی تئاتر و موسیقی را برنامه ریزی می‌کنیم.

مدیر اجرایی نخستین فستیوال مجازی تئاتر و موسیقی در پایان درباره زمان انتشار فراخوان جشنواره، گفت: بعد از انتخاب دبیران هر دو بخش در هفته آتی و با همراهی و مشورت ایشان، به زودی فراخوان این فستیوال منتشر می‌شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *